piątek, 22 marca 2013

Tag: My brother does my make up

Udało mi się namówić brata na zrobienie mi makijażu. 
Przygotowałam wszystko czego by potrzebował: 


Efekt przed i po: 

To była bardzo dobra zabawa :) szczególnie jak zamiast podkładu i pudru nałożył mi róż na całą twarz i na sam koniec pod oczy szare cienie (??), ale później zobaczył, że jednak coś jest nie tak. Ogólnie makijaż nie był zły, na pewno lepszy niż ten, który wykonałam w minute. Makijaż oczu bardzo mi się podobał, no gdyby nie ten rozmazany tusz :P Policzki mam strasznie czerwone i krzywe :O Bronzer nałożony pędzelkiem do cieni, ale w tych miejscach co trzeba. Hmm...skąd on wiedział? 

Zachęcam do tego, aby Wasz chłopak/ brat/ kolega zrobił Wam makijaż, na prawdę dużo śmiechu i zaskakujący efekt.


Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz