poniedziałek, 25 marca 2013

Kawior

 Kawiorowe paznokcie są ostatnio hitem, chodź aktualnie to puszek na topie. Czego to ludzie już nie wymyślą.

Lakier z My Secret Mint 148 oraz miętowy kawior, kupiony na Targach Beauty                                 w Warszawie
I. Malujemy paznokcie na dowolnie przez nas wybrany kolor, najlepiej żeby był zbliżony do tego koloru co kawior.

II. Maczamy lub obsypujemy cały paznokieć w zależności od efektu możemy to zrobić na wszystkich paznokciach lub tylko na jednym z nich np. na serdecznym palcu.  




I gotowe !!! :)







Trwałość jednak mnie zaskoczyła, bo po 24h nie było aż tak źle biorąc pod uwagę, że zrobiłam pranie ręczne, kilka razy zmywałam naczynia i umyłam głowę. 



Pozdrawiam ciepło w te mroźne dni ! =)
Karolina

3 komentarze:

  1. Oho, mi by się to trzymało może pół godziny znając moje umiłowanie do skrobania i zdzierania :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudownie się zdziera, płatem całym, ah...jak ja to lubię :D chociaż wiem, że płytka paznokcia się strasznie niszczy

    OdpowiedzUsuń
  3. są piękne ! a Luna jeszcze piękniejsza :D

    OdpowiedzUsuń