środa, 13 marca 2013

recenzja #1

Dziś moja pierwsza recenzja 
I na pierwszy rzut idzie:
Cena ok. 8 zł. Jak wiadomo olej arganowy ma wiele właściwości.

Olej arganowy w ostatnim czasie stał się niezwykle popularny. Zawdzięczamy to jego wyjątkowym właściwościom pielęgnacyjnym oraz odmładzającym. Posiada korzystne właściwości medyczne oraz kosmetyczne. Olejek posiada silne właściwości antyoksydacyjne – cenne dla włosów, skóry i zdrowia człowieka. Pochodzi z Maroka i określa się go  mianem marokańskiego złota.

Skład szamponu:

Testuję go od 3 tygodni. Jest mało wydajny, dlatego że potrzeba sporej ilości, żeby w ogolę zaczął się pienić. Włosy co prawda są mięciutkie świeżo po umyciu, ale później szału nie ma. Raczej nie kupię go ponownie - nie przemówił do mnie, ale nie ma co się dziwić - olej arganowy to tylko dodatek do szamponu i to na końcu składu.

Używałyście kiedyś oleju arganowego na włosy? Bo jestem ciekawa czy rzeczywiście jest marokańskim złotem. Z olejów do włosów mogę polecić olej kokosowy, sprawdzony! Cudowny...ah...!!!

Pozdrawiam serdecznie w te śnieżne dni :)

vanillaadream 

2 komentarze:

  1. arganowy olej daaaleko na liscie skladu, za to sls na 2 :) ja uzywalam serum z olejkiem arganowym, i nawet nawet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiej firmy? Bo dużo dobrego słyszałam o ArganOil arganowym olejku do włosów :)

      Usuń