czwartek, 28 marca 2013

Mój pierwszy GlossyBox

W poniedziałek rano na stronie internetowej GlossyBox'a pojawiła się wiosenna wyprzedaż.
Wiosenna wyprzedaż GlossyBox
Zapragnęłam i ja w końcu mieć te różowiutkie pudełko z 5 kosmetykami. 
Spośród listy oferowanych pudełek, wybrałam to z września 2012 roku :) 
Także wiedziałam jaka będzie jego zawartość.

Tak jak obiecywali, GLOSSYBOX przyszedł przed świętami !!!

Pięknie zapakowane różowe pudełko

 





A w nim:



GLOSSY BOX Beauty Wrzesień 2012:
1. Bath & Body Works, Balsam do ciała
2. Figs & Rouge, Organiczny balsam do ust
3. Nuxe, Krem do skóry normalnej
4. Phyto, Ekspresowa odżywka utrwalająca kolor
5. Yoskine, Mikrodermabrazja - peeling szafirowy

 Bath & Body WorksBalsam do ciała Pink Chiffon i jest to PEŁNO WYMIAROWY PRODUKT (88ml/17,99 zł)
Balsam do codziennego nawilżania, szybko się wchłania, nadając skórze lekki zapach. Zawiera witaminę E, olejek Jojoba i nawilżające masło Shea. Pink Chiffon to owocowo-piżmowy zapach o romantycznej osobowości. Jego główne nuty zapachowe stanowią: czerwona gruszka, waniliowa orchidea i łagodne piżmo. 
I już mogę zapewnić, że to będzie mój ulubieniec kwietnia. Zapach jest przecudowny i bardzo długo utrzymuje się na skórze. 


Figs & RougeOrganiczny balsam do ust, również PEŁNO WYMIAROWY PRODUKT (8ml/19,90 zł)
Balsam o właściwościach ochronnych i leczniczych do użycia na podrażnione i spierzchnięte usta i skórę. Połączenie regeneracyjnych zdolności drzewa herbacianego i kojący antybakteryjny wyciąg z mięty w balsamie miętowo-herbacianym sprawiają, że warto go mieć w nagłych potrzebach. Przydatny również w przypadku drobnych skaleczeń, obtarć i wyprysków - punktowe zastosowanie wspomaga proces regeneracji małych problemów skórnych. 


  NuxeKrem do skóry normalnej 15ml (50ml/109 zł)
Zapewnia efekt matowej, wygładzonej skóry dla skóry wrażliwej i mieszanej. Specjalne działanie: Czysty, delikatny puder ryżowy pochłania nadmiar sebum, matowi skórę, zapobiega powstawaniu zaskórników. Delikatna, lekka konsystencja pół-krem, pół-emulsja spełnia szczególne wymagania skóry mieszanej. 
Cudowny zapach jaśminu.


PhytoEkspresowa odżywka utrwalająca kolor 50 ml (150ml/53zł) 
Ekspresowa odżywka wygładzająca i utrwalająca kolor włosów farbowanych i rozjaśnianych. Ekstrakt rokitnika o właściwościach odżywczych i przeciwrodnikowych działa jak osłona przedłużająca trwałość koloru włosów farbowanych. Wyciąg z grejpfruta w połączeniu z kwasami kwiatowymi z hibiskusa wygładza łuski i nadaje włosom niezwykły połysk. Włosy są perfekcyjnie gładkie, jedwabiste i łatwe do rozczesania, a ich kolor olśniewający. 


YoskineMikrodermabrazja - peeling szafirowy 40ml (75ml/30zł) 
 Luksusowy preparat ze sproszkowanym Szafirem, który posiada rewelacyjne właściwości polerowania skóry poprzez powierzchniowe ścieranie martwych komórek naskórka. Dzięki temu znakomicie oczyszcza i zmniejsza rozszerzone pory, a także widocznie wygładza strukturę naskórka. Zawiera Duo-Kwas hialuronowy HMW+LMW, który wygładza zmarszczki, ujędrnia skórę i intensywnie nawilża. Sebumatrix redukuje wydzielanie serum i zwęża pory, a lipidy zbożowe zabezpieczają skórę przed wysuszaniem, ściąganiem i szorstkością. Idealnie nadaje się do mikrodermabrazji skóry.



Ja jestem bardzo zadowolona z tego pudełka!!! Choć myślałam, że pudełko jest nieco większe.
Teraz korci mnie miesięczna subskrypcja (49zł), ale nie wiem czy chciałabym płacić 49 zł za kota w worku. Przyznam szczerze, że nad subskrypcją GlossyBoxa zastanawiam się już dość długo, to nie żałuje, że dopiero teraz go kupiłam i to na wiosennej wyprzedaży. 

Wesołych Świąt i WIOSNO PRZYBYWAJ!!! :) 

Karolina

2 komentarze:

  1. Zawartość jest mega w ogóle ten peeling :) szkoda ze nie zamówiłam he ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jeszcze możliwość zakupienia Glossyboxa z września 2012 ;)

    OdpowiedzUsuń