czwartek, 11 kwietnia 2013

Czary mary: lakier termiczny

Będąc w Realu, przypomniałam sobie o lakierze, o którym wspomniała TheOlesska w filmiku Paznokciowe ciekawostki: lakier termiczny.

Miss Match
Wybrałam kolor: Pink Mood 286 
cena: 5.59 zł 

 Kształtem przypomina kredkę. Producent przedstawia oczekiwany efekt przed i po.

1 warstwa             2 warstwa

Zamoczyłam jedną rękę w ciepłej wodzie i oto efekt:

Gdy jest ciepło mam jasny kolor, ale gdy wychodzę na zewnątrz są koloru jak lakier.

Myślę, że to fajny lakier na wakacje. Niestety drogi jak na jego ilość, pędzelek za mały, który nie ułatwia aplikacji i przede wszystkim STRASZNIE ŚMIERDZI. Raczej go nie kupię ponownie. Mam nadzieje, że ten lakier będzie inspiracją dla innych marek. 

Karolina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz